Bydgoszcz 6 cze 2019 | mk
Hala Łuczniczka ze sponsorem i nową nazwą

fot. Pit1233, Wikimedia Commons

Immobile Łuczniczka – taką nazwę przez pięć lat będzie nosiła bydgoska hala widowiskowo-sportowa. Grupa Kapitałowa Immobile została sponsorem obiektu.

Konkurs na sponsora tytularnego Łuczniczki miasto ogłosiło w marcu. W myśl warunków, zwycięzca miał prawo nadać oficjalną nazwę hali, musiał jednak pozostawić w niej człon Łuczniczka”. Za każdy rok kontraktu miasto wymagało min. 100 tys. złotych płatności netto.

W konkursie wpłynęła tylko jedna oferta – od Grupy Kapitalowej Immobile SA. Sponsorem będzie przez najbliższe pięć lat. Dla hali wybrała nazwę: Immobile Łuczniczka. O przyjęciu oferty zdecydowała komisja konkursowa (Piotr Drażdżewski – dyrektor hali, Łukasz Krupa – dyrektor Biura Promocji Miasta, Adam Soroko – zastępca dyrektora Wydziału Edukacji i Sportu UM, Marek Winiarski) pod przewodnictwem zastępcy prezydenta Michała Sztybla.

Grupa Kapitałowa Immobile ma siedzibę w Bydgoszczy, składa się z 28 spółek przemysłowych, hotelarskich i deweloperskich. Należą do niej m.in. CDI Konsultanci Budowlani (deweloper odpowiadający m.in. za biurowiec Immobile K3), Focus Hotels (właścieciel Hotelu Pod Orłem), Makrum i Projprzem Makrum.

Sponsor, poza nadaniem nazwy, może umieścić zaproponowane przez siebie logo hali nad wejściem głównym, przy wjazdach na jej teren i tablicach kierunkowych, informacyjnych.

mk Autor